Δευτέρα 20 Δεκεμβρίου 2010

έρωτας...



Δεν ξέρω αν είμαι ακόμα ερωτευμένη μαζί του.
Ξέρω όμως ότι τον αγαπάω πάάάάρα πολύ,και ότι δεν αντέχω μακριά του.
βαριές κουβέντες για μια 16χρόνη σε (4 μήνες περίπου).
Αλλά δεν μπορώ να θυμηθώ την ζωή μου ΧΩΡΙΣ ΕΚΕΙΝΟΝ.
είμαστε 2 χρόνια μαζί,έχουμε περάσει πολλά άλλοτε εύκολα άλλοτε δύσκολα.
έχουμε κάνει πολλά ο ένας στον άλλον,αλλά πάντα στο τέλος καταλήγουμε μαζί.
Ξέρω ότι όλο αυτό που έχω μαζί του,δεν θα κρατήσει για πάντα,όσο και να το θέλω.
Αλλά είμαι σίγουρη ότι δεν έχω νιώσει για κανέναν άλλον κάπως έτσι...
Αυτό το χτύπημα στην καρδιά όταν σε φιλάει,όπως την πρώτη φόρα,αυτό το χαμόγελο στα χείλη όταν σου λέει κάτι καλό,το πρωινό του μήνυμα για Καλημέρα άσχετα που θα τον δω σε λίγη ώρα σχολείο και το τελευταίο μήνυμα για Καληνύχτα..
Αν έχουμε τσακωθεί και δεν μου τα στέλνει,νιώθω πως η ημέρα μου θα πάει χάλια και πραγματικά τις περισσότερες φορές πάει...
Μπορεί μερικές φορές να μου έχει σπάσει τόσο τα νευρά που να θέλω να τον σκοτώσω,αλλά στην πραγματικότητα ξέρω ότι αν γίνει κάτι τέτοιο δεν θα μπορώ να... αφήστε το,όχι τέτοιες σκέψεις.
Η ουσία λοιπόν,είναι ότι τον αγαπάω τον αγαπάω πιο πολύ και από εμένα,και ότι και αυτός,τώρα πια το ξέρω είμαι σίγουρη μ' αγαπάει μ' αγαπάει πολύ...
είμαι τυχερή λοιπόν,πολύ τυχερή..

4 σχόλια:

  1. Είσαι πολύ τυχερή που αισθάνεσαι έτσι! :)
    Δεν έχει σημασία πόσο θα διαρκέσει.
    Σημασία έχει ότι τώρα το ζεις και πρέπει να το χαρείς! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Τι όμορφο <3
    Και πραγματικά πιστεύω οτι ταιρίαζετε (η έφη είμαι η πρωην ντεπι13 και τώρα Ef(L)Muse στο ι-γκερλ, και από όσα έχω διαβασει πιστευω ότι αξιζει να είστε μαζί (:
    Και είναι πολύ ωραία αυτά που νίωθεις για αυτον:)

    ΑπάντησηΔιαγραφή