Πέμπτη 20 Ιανουαρίου 2011

hoho :)

τι μου κανετε?
Η αλήθεια είναι πως δεν γράφω και τόσο συχνά...
ο λόγος είναι γιατί απλα δεν συμβαίνει Τ Ι Π Ο Τ Α το σημαντικό στην ζωή μου αυτη την συγκεκριμένη περίοδο.
εντάξει είμαι καλά με το αγόρι μου,άσχετα που τσακωνόμαστε συνέχεια,αλλα εναν έρωτα χωρίς τσακωμούς χωρίς κάποιες ζήλιες τον ζεις? Προσωπικά πιστεύω πως όχι. δεν τον ζεις δεν τον νιώθεις δεν ξερω αν ολα αυτά που λέω τωρα είναι μπαρούφες! Πάντως το μόνο που είναι σίγουρο είναι πως ΑΝ δεν τσακωνόμασταν τόσο πολύ τόσο άγρια τόσο γλυκά τόσο γελοία τοσο...τοσοο.... δεν θα ήμασταν μαζί τώρα! θα είχαμε βαρεθεί!
πάλι για αυτόν μιλάω ΕΝΩ ΔΕΝ ήθελα να μιλήσω για αυτόν.. μου έχει πάρει τα μυαλά ρε γαμώτο,και ξέρω πως όταν χωρίσουμε μετα τι θα κάνω εγώ? μπορει να σας ακούγεται κάπως που είμαι 16 χρονών ΑΛΛΑΑΑ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΠΙΟ ΓΛΥΚΟ ΚΟΜΜΑΤΙ ΤΗΣ ΖΩΗΣ ΜΟΥ<3
επειδή ήταν ο,τι να'ναι αυτή η ανάρτηση πάρτε ενα τραγουδάκι

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου